Hoe het werkt.
Het is altijd vervelend wanneer er iets gebeurt met je meubel... Via deze weg kun je wellicht een servicemelding maken. Voordat je dat doet, vragen we je om onderstaande eerst goed door te lezen.
- Wordt je meubel door een externe transporteur gebracht? Controleer goed op eventuele beschadigingen of gebreken. Maak er foto’s van en laat de transporteur een aantekening maken op zijn afleverrapport. Meld binnen drie werkdagen aan ons de schade, met een paar duidelijke foto’s.
- Heb je je zitmeubel al een tijdje in gebruik? Wanneer je i-Proteqt of All in House hebt aangeschaft zit hier een constructieservice bij: op het servicekaartje of het All in House-certificaat zie je waar je een servicemelding voor kunt maken en hoe je dat kunt doen, dat kan rechtstreeks via i-Proteqt en kan niet via ons.
- Oeps... een vlek! Schakel i-Proteqt of All in House in, of bekijk de vlekkenwijzer op de website van James voor een advies om deze vlek te behandelen.
Voor alle overige zaken denken we graag met je mee. Vul het formulier hiernaast in en voeg een aantal duidelijke foto’s toe waarop duidelijk de beschadiging te zien is.
Graag ook één overzichtsfoto met daarop omcirkeld de locatie van de beschadiging.We doen ons best voor je om tot een goede oplossing te komen. Je hoort zo snel mogelijk een eerste reactie van ons!
Servicemelding maken
Voeg via Upload je foto's of video's toe. (Max. 10 mb) Maak voor grote bestanden gebruik van WeTransfer.
Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.