Bekijk hieronder antwoorden op veel gestelde vragen
Voor vragen over webshop bestellingen kunt u mailen naar webshop@springstore.nl.
Voor vragen over uw Custom Made producten, zoals meubels, kunt u mailen naar info@springstore.nl.
Voor vragen over uw Custom Made producten, zoals meubels, kunt u mailen naar info@springstore.nl.
Online artikelen kunt u via onze webshop bestellen. Bestellingen vanaf € 99,- worden gratis thuisbezorgd. U kunt uiteraard ook kiezen voor het afhalen van de bestelde producten. Deze optie is aan te klikken in de winkelmand. U krijgt een e-mail wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden.
Custom Made producten zoals meubels kunt u bestellen via de winkel. U kunt hiervoor naar de winkel komen of een afspraak inplannen door te mailen naar info@springstore.nl of te bellen met 06 55161646.
Custom Made producten zoals meubels kunt u bestellen via de winkel. U kunt hiervoor naar de winkel komen of een afspraak inplannen door te mailen naar info@springstore.nl of te bellen met 06 55161646.
Heeft u interesse in een styling lees dan hier hoe wij werken. U kunt ook een mail sturen naar lize@springstore.nl dan neemt één van de stylisten contact met u op.
We gaan ervan uit dat alle producten in goede staat bij u aankomen. In een enkel geval is dat helaas niet zo. Wilt u daarom bij aankomst van uw meubels letten op eventuele beschadigingen? Van een beschadigd of defect product mag u foto's maken en binnen twee dagen mailen naar service@springstore.nl, graag met vermelding van uw naam, ordernummer en korte beschrijving van de klacht.
Mocht u vragen hebben over het wijzigen of verwijderen van uw NAW gegevens dan kunt u mailen naar service@springstore.nl dan passen wij uw gegevens aan in ons systeem.
Custom Made producten
Dit zijn meubels die specifiek voor u worden gemaakt in opstelling, stofsoort of maat.
Hierop zijn de volgende levervoorwaarden van toepassing:
Hierop zijn de volgende levervoorwaarden van toepassing:
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de artikelen die u besteld heeft. Dit verschilt per merk.
Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen.
Het leveren van uw meubels bij uw huisadres is een voor u een kosteloze service. Mochten er specifieke wensen zijn of wilt u uw meubels voor langere tijd laten opslaan dan zijn daar kosten aan verbonden. We zullen dit dan natuurlijk met u bespreken en netjes laten verlopen.
Banken worden geleverd door de leverancier van uw meubel. Deze zal contact met u opnemen om een leverafspraak in te plannen. Dit gebeurt via mail of telefonisch.
Fauteuils worden of meegeleverd met uw bank of geleverd door de Spring Store leverservice, Erik Jan zal u dan bellen voor een leverafspraak. In specifieke gevallen kan het zijn dat uw fauteuil wordt geleverd door JP Haarlem. Mocht dit laatste het geval zijn dan wordt u hierover geïnformeerd bij het bestellen.
Eettafels worden geleverd door onze externe leverancier JP Haarlem, zodra uw meubel(s) is/zijn geleverd bij JP Haarlem nemen zijn via de mail contact op om een leverafspraak in te plannen.
Eetkamerstoelen worden of met uw eettafel of bestelde bank meegeleverd maar het kan ook zijn dat de Spring Store leverservice uw eetkamerstoelen komt leveren, dan neemt Erik Jan contact met u op om een leverafspraak in te plannen. Mocht u verder dan 75 km van Springstore wonen dan wordt uw eetkamerstoel geleverd via JP Haarlem.
Kasten worden geleverd door JP Haarlem
Custom made meubels worden uitgepakt, in elkaar gezet en restafval wordt meegenomen*
*Dit geldt niet voor vloerkleden, deze dient u zelf te plaatsen.
Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen.
Het leveren van uw meubels bij uw huisadres is een voor u een kosteloze service. Mochten er specifieke wensen zijn of wilt u uw meubels voor langere tijd laten opslaan dan zijn daar kosten aan verbonden. We zullen dit dan natuurlijk met u bespreken en netjes laten verlopen.
Banken worden geleverd door de leverancier van uw meubel. Deze zal contact met u opnemen om een leverafspraak in te plannen. Dit gebeurt via mail of telefonisch.
Fauteuils worden of meegeleverd met uw bank of geleverd door de Spring Store leverservice, Erik Jan zal u dan bellen voor een leverafspraak. In specifieke gevallen kan het zijn dat uw fauteuil wordt geleverd door JP Haarlem. Mocht dit laatste het geval zijn dan wordt u hierover geïnformeerd bij het bestellen.
Eettafels worden geleverd door onze externe leverancier JP Haarlem, zodra uw meubel(s) is/zijn geleverd bij JP Haarlem nemen zijn via de mail contact op om een leverafspraak in te plannen.
Eetkamerstoelen worden of met uw eettafel of bestelde bank meegeleverd maar het kan ook zijn dat de Spring Store leverservice uw eetkamerstoelen komt leveren, dan neemt Erik Jan contact met u op om een leverafspraak in te plannen. Mocht u verder dan 75 km van Springstore wonen dan wordt uw eetkamerstoel geleverd via JP Haarlem.
Kasten worden geleverd door JP Haarlem
Custom made meubels worden uitgepakt, in elkaar gezet en restafval wordt meegenomen*
*Dit geldt niet voor vloerkleden, deze dient u zelf te plaatsen.
Voor Custom made producten vragen wij een aanbetaling van 25% voor het op maat bestellen van uw meubel(s). De factuur voor de restbetaling ontvangt u in de week voor de levering plaatsvindt.
Custom made producten kunnen niet geretourneerd of geannuleerd worden nadat de aanbetaling is voldaan.
Custom made producten kunnen niet geretourneerd of geannuleerd worden nadat de aanbetaling is voldaan.
All In House Service
Wilt u de komende 5 jaar zorgeloos genieten van uw nieuwe zitmeubel? Schaf dan de All In House Service van Oranje Furniture Care aan! Zo bent u verzekerd van een optimale garantieregeling. Kijk de volgende video voor een volledige uitleg. Let op: Deze service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw zitmeubel. Deze garantieregeling kan worden aangekocht bij de aankoop van fauteuils, banken en eetkamerstoelen.
Bij de Protexx of All In House service ontvangt u een certificaat. Deze zit in het pakket met Protexx artikelen, óf ontvangt u via een email van Oranje Furniture. Bewaar dit certificaat goed: een vlek in uw meubel moet binnen drie dagen gemeld worden via de informatie die op het certificaat staat. Geen certificaat ontvangen? Stuur ons even een bericht via service@springstore.nl.
Dat is helaas niet mogelijk. U kunt de AIHS aanschaffen bij aankoop van uw meubel(s)